Day today.

Igjen har dagen flydd forbi, og jeg har egentlig ikke gjort så veldig mye. Jeg har ikke sett UFOer, aliens, supermenn eller drømmeprinser/prinsesser, drager eller noen andre kule ting. Ikke har jeg hoppet i fallskjerm eller strikk, og ikke har jeg svømt med haier heller. Men hva jeg faktisk har gjort er at jeg har hatt en gjennomsnittlig dag på skolen. Vi hadde en fremføring i fransk, som var megaskummelt. Vi skulle liksom være på resturant, og bestille mat og masse sånt. Og så skulle vi fremføre for klassen, som var skummelt av to grunner: Vi var første gruppe i ilden, og jeg føler jeg dumma meg ut noe så sinnsykt. Men jeg overlever, håper jeg. Vi fikk også igjen tilbakemelding på en mattefremføring og en matteprøve vi hadde for en stund tilbake. Jeg var et halvt poeng unna å få 6 på prøven, som egentlig var litt kjipt. Men jeg er fornøyd med en 5+ for det om, da. Jeg var visst "overbevisende og sikker" i fremføringen min, hvilket bare avslører at jeg har et sinnsykt talent når det kommer til å fake ting. Jeg er flink til å overbevise folk til å tro noe som egentlig ikke er tilfellet, som f.eks. at jeg hadde fullstendig kontroll på diagrammer, medianer og typetall. Det hadde jeg ikke, jeg tok det faktisk relativt på sparket, siden jeg hadde vært syk en uke. Men å være flink til å fake ting, det er vel en egenskap det er fint å ta med seg, det, også.
I friminuttene så gjorde jeg ikke så mye da heller, bortsett fra at det ENDELIG er tørt nok til å loke på banen! Yes, endelig var det tørt nok til å sitte på kunstgresset (eller å ligge og halvsløve i mitt tilfelle), og det ble plutselig enda større plass på skolen. Mwah! :D

Når jeg kom hjem så var jeg veldig giddalaus, og hadde veldig liten lyst til å dra på trening. Det fristet vel egentlig mer å grave seg ned under dyna og sette på TVen og bli nede på rommet resten av kvelden. Men på et eller annet vis ble jeg overtalt til å dra på trening allikevel, som var veldig deilig. Stavtrening var det i dag, som er sinnsykt morsomt. Jeg lærer fremdeles masse, og det er fremdeles mye å tenke på. Man har liksom ikke så veldig mye tid til overs når man henger oppe i lufta der, og så skal man i teorien tenke på å komme seg både opp og fram og bort og vekk, så skal man ha kontroll på hvor man er i lufta samtidig. Komplisert, I know, men moro er det.
Og nå har jeg foreldre som sier jeg skal logge av, og selv om det er care, så må jeg høre etter allikevel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar