Hva gjør du i livet?

Vi har en oppgave i Samfunns fag, hvor vi skal finne ut hva vi gjør i livene våres. Interessant, men også veldig unødvendig. Jeg vet nemlig at livet mitt består av skole, lekser, trening, familie og pc, da også venner. Jeg får kanskje stikket bortom en venn en eller annen gang i løpet av uka, også. Det er det jeg har plass til. Det finnes ikke flere timer i døgnet. Jeg vet også at jeg sover for lite, og jeg trenger egentlig ikke å bevise det for læreren og resten av verden også. Sånn egentlig. Jeg vet også at jeg burde gjort de hersens leksene i stedet for å sitte her og blogge om dem. Men, men. Egentlig burde jeg lagt meg også, så jeg sover "nok". Det var mange "egentlig'er" i dag, men det er ikke så farlig. Vi hadde k&h og musikk i dag. Ikke rart jeg ikke finner motivasjon til å jobbe med maling og tegning and what so ever, egentlig. Men, men. Vi hadde som sagt musikk også, som var litt bedre. Grupppa funket fett, og selv om halvparten av oss egentlig ikke gjorde en damn shit, så kom vi med noen forslag vi også, tenk. Det var også en "lærer"-dude fra 10. som var der, som hjalp en del, han også. Kul fyr, egentlig. Vi skulle vise en voggesang for lærerne. "So, ro" eller noe slikt. Har man et piano, gitarer, triangler og så videre, pluss en gjeng med ungdommer som vil og skal ha gode karakterer, oppnår man mye. Blant annet 5+, som jeg er veldig fornøyd med, siden det er musikk. 4'ere derimot, er fy-fy.

I morgen er det skrivedag, muligens samfunnsfag-prøve og forhåpentligvis ikke mattefremføring. Hvordan det kommer til å gå? Veit'kke, tør'kke tenke på're engang. Jeg satser på at inspirasjon og flaks holder, og at jeg ikke dør. Det hadde vært dumt, tror jeg. Anyways nå må jeg tilbake til det jeg egentlig holdt på med, å lese de tre siste setningene i den dumme leksa.
Og mens jeg gjør det, så kan jo du bruke noen ekstra sekunder på å svare på tittelspørsmålet, siden du tydeligvis har brukt en liten stund av tiden din på å lese hit. Det finnes en anonym-knapp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar