Randomt.

Egentlig vet jeg ikke hva jeg skal blogge om i dag, men Lena ba meg gjøre det, så da blogger jeg allikevel. Koselig at noen bryr seg om hva som foregår i hodet mitt. Njepp, internett fucka seg i dag, som vanlig. Ikke så veldig lenge, så jeg bestemte meg for å la være å torturere det ytterligere, så da var det egentlig greit. Lar du meg være, lar jeg deg være.
Jeg er i et nøytralt humør nå. Ikke glad, ikke sur, ikke ikkenoe. Care, kalles det. Men jeg er ikke i et care-humør allikevel. Men så er det ikke nøytralt for det om, for det er så mange undertoner av absolutt alt. Mennesker er kompliserte, er de ikke? Jeg vil løpe så langt jeg kan før jeg faller sammen av utmattelse, men gidder knapt å gjespe. Jeg vil si noe, men vet ikke hva jeg skal si, for alt jeg kommer på høres teit ut. Motsetninger, motsetninger, motsetninger. Teite greier. Men så er de ikke så teite allikevel. Skjønner du hva jeg mener? Sikkert ikke, og det er vel til alles beste.
Jeg vil gjøre opprør mot verden slik den er, men holdes igjen av det faktum at jeg ikke kan gjøre noe. På den andre siden vil jeg redde verden, men holdes igjen av samme faktum: Jeg kan ikke gjøre noe. Man kan ikke redde verden alene.

Det er skole i morra, som jeg egentlig ikke bryr meg med akkurat nå. Det er helg, jeg har fri, jeg bryr meg ikke. On the other hand, så gleder jeg meg til å se igjen alle sammen. Kanskje jeg får igjen stilen min også. Nei, forresten, den vil jeg ikke få før tidligst onsdag, hvis alt går etter planen, som det aldri gjør. Jeg er ikke sikker på om jeg vil ha igjen den stilen i det hele tatt, egentlig. Den var ikke bra, synes jeg. Jadda, det er sikkert dårlig gjort å si ovenfor folkene som sliter med å skrive til en 4, men for å være ærlig, så kan jeg seriøst ikke tenke på de folka når det handler om mine egne prestasjoner. Yeah, whatever. Tar det som det kommer, tror jeg vi sier.
Ellers var jeg på KM i dag. Kretsmesterskap i stille lengde og høyde. Det gikk sånn.. OK, I guess. Veldig kjipt å bli slått med én stygg centimeter i lengde, men så var det digg med revansj i stille høyde, hvor jeg dro i fra med 10 centimeter. Pers på 1.20 kan vi være fornøyde med. :D
Tjah, kan vel egentlig være fornøyd med hele dagen, 1. og 2. plass er jeg kjempefornøyd med. Sånn egentlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar