We ain't gonna live forever, but let's pretend.

Jeg er i et rart humør i dag. Positivt rart, på en måte. Jeg liker det, selv om det er rart. Forestill deg en veldig kullsyreholdig brus med kilende bobler, som smaker litt av alt bra i verden og som lukter av alt som gjør deg glad. Eller du kan forestille deg å gå på skyer(det hadde vært gøy, forresten!). Haha, det var en teit skildring, egentlig. Men jeg kom ikke på noe bedre. Jeg har lyst til å gjøre et eller annet sinnsykt jeg egentlig ikke burde. Hoppe i strikk eller fallskjerm eller what so ever. Litt sånn "lev i dag, dø i morgen med en dæsj av careface på toppen"-attitude. Men det overlever vi. Jeg skal ikke dø ennå. Forhåpentligvis. (:
Hvorfor det er slik? Jeg vet ikke. Eller jo det gjør jeg, men det gjør ikke du. Men det får bare være sånn. Men uansett, så har jeg vært på friidrettsstevne i dag. Det gikk sånn... OK, I guess. Egentlig gikk det dårlig, synes jeg. Jeg ble slått med 2 stygge centimeter i kule, og var megatreig i løpet. Men så har jeg ikke trent skikkelig på 3 uker heller, så kan egentlig ikke forvente så veldig mye mer heller.
Men nå får jeg tydeligvis beskjed om å logge av, for små drittunger er ikke på PC lenger, i følge foreldre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar