Fastwriter.

Like, whatever. :D
Jeg fikk bare lyst til å begynne med en skikkelig care-kommentar i dag, selv om det er det jeg alltid gjør. Men whatever. Jeg skal på trening om 10 min, så egentlig skal jeg spise. Men jeg har spist fra før av, og jeg nekter å spise speilegg. Det er bare ekkelt. Internett har fucka seg i hele dag, så jeg har ikke fått vært på MSN eller YouTube eller noe som helst. Litt deilig egentlig, siden hodepine-attacket ikke kom i like stor grad. Men jeg har da heller ikke vært sosial med venner i hele dag, som ikke er deilig. Det er bare kjipt. Jeg må virkelig skaffe meg et liv. Pappa og jeg diskuterte hva som foregår i et fjortenårig hode, som ikke er så rent lite, egentlig. Det som irriterer meg mest med den nyere og den gamle generasjonen mennesker er at den gamle ikke skjønner hva den nyere faktisk bruker PCen til. Men det kommer jeg tilbake til seinere i kveld, da skal du også få vite hva shitkid'en har gjort i dag, når hun ikke har hatt PC. :D
As you care, right?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar