Systemfreak.

Trening. Slitsom. Men også bra, I think. For å ta det i korte trekk. Som sagt, så har jeg ikke hatt internett i dag, for det bestemte seg for å dø. Så i stedet fikk jeg et av de sjeldne rydde-anfallene som dukker opp nå og da. Støvsugde huset og ryddet på hele rommet, som nå faktisk ser relativt ryddig ut. Relativt, jeg er flink til å rote med en gang igjen, apparently. Men det ser ut til å være mulig å bo her igjen. Jeg ryddet også i skapet mitt, nå er det faktisk mulig å finne fram inni der. Gensere på en side, t-skjorter på den andre. Jakker og bukser på en annen hylle, og sommerklær og det der i skuffene. Jeg har kontroll på rommet mitt av alle ting, føler jeg. Jeg er avhengig av kontroll. Hvis ikke freaker jeg ut. Jeg er litt systemfreak. Må ha ting organisert, og ikke bare flytende rundt. Da blir det nemlig så digg å bare gi faen i ting og la livet gå som det går til tider. Ja, jeg er litt care akkurat nå. For some reason.

Det er skole i morra. "Æsj" akkurat nå. Jeg er litt giddalaus i kveld. Venta på ting som ikke skjedde, og som trolig ikke kommer til å skje heller. Må slutte å rote meg bort i min egen verden. Jeg har lyst til å skrive, jeg skrev så mye før. Skrev masse rart egentlig. Det er litt morsomt å finne igjen tingene jeg skrev for flere år siden. Selv om det er litt rart, det blir liksom: "Omfg, åssen i all verden kom jeg på å skrive om det der?!" Jeg har vokst, tydeligvis. Ikke bare over-the-top med fantasy lenger, men litt mer "normalt" på en måte. Hvis det ga mening. Jeg tror ikke det gjorde det, sånn egentlig, men. Jeg tror ikke noe i dette innlegget ga mening, for å være ærlig. Hadde det ikke vært digg å ha en tryllestav og kunne rydde i tankene som man kan gjøre med klesskapet..?

2 kommentarer:

  1. Haha, føler det på samme måte jeg ^^ Må alltid ha kontroll, ellers vil ingen gjøre det. Flott avslutning btw :P

    M.

    SvarSlett
  2. Jaa! Jeg vil også ha en tryllestav jeg kan bruke til å rydde. : D
    *endret setningen til det jeg ville med en tryllestav*

    SvarSlett