Life as always, now in pics.

Selv om det bare er fire dager siden sist jeg blogget, så føles det som om det er en uke siden. Alot has happened, I think. Eller så er det bare jeg som ikke har verdens beste hukommelse. Satser på førstnevnte. Anyways, det er ikke så mye jeg har gjort som er utenom det vanlige. Trening og lekser som har opptatt fritiden min. Høres sikkert veldig kjedelig ut, men det er ikke det. Skal på KM til helga, I think, og KM helga etter også. Skal sannsynligvis også på et stavstevne, som jeg kommer til å dø på. JEG VET DA SØREN HVA JEG DRIVER MED, GODDAMNIT! Men whatever, jeg skal ikke dø. Jeg har også hatt halv skrivedag i engelsk i dag, som gikk til pieces, for å være ærlig. Forhåpentligvis er ikke læreren av samme oppfatning. Problemet er at oppgavene vi får velge mellom er lost. Uten noen form for idè som passer hvordan mitt hode tenker, ingen treffende ord eller setninger, absolutt ingenting som gjør at jeg får lyst til å skrive oppgaven. Og da blir det hverken bra eller moro å skrive. Ikke blir det bra å lese heller. Jeg hadde også en halv skrivedag i norsk for en liten stund siden, og jeg husker ikke hva jeg skrev om. Derfor er det alltid et lite sjokk når jeg får igjen stilene og begynner å lese på dem. "Hva søren var det jeg skrev her?!"-liksom.

Var på Holm hvor vi har k&h og musikk annenhver uke på tirsdagen. Jeg liker virkelig ikke å tegne og male and those kind of stuffs. Ikke er det noen motivasjon å være der, heller. Gleder meg til vi flytter ned på den ordentlige skolen vår, da er man ikke så langt borte fra the so-called sivilisasjon. Joda, hele bygget og atmosfæren er koselig der, men jeg liker det ikke allikevel. Man er borte fra alle sammen, og det faktum at det er der jeg alltid får de dårlige karakterene mine teller vel litt, det også. Selv om jeg virkelig prøver å forbedre dem, så får jeg fremdeles ikke noe bedre enn en 4. Men jeg liker friminuttene der oppe, de er morsomme. Sist friminutt vi hadde, var kjempegøy, egentlig. Men jeg liker friminuttene på skolen bedre.

Midtstill
Hadde vi lite å gjøre i friminuttet? Åjadda. For de som ikke ser hva det er, er det en "strak" baklengs salto. Hvis vi ser bort i fra bøyde bein. (:

Se! DET ER FINT VÆR! OhMyGod, det er FINT vær! SOL. VARME. Jeg har sagt at vinter er digg, men sommer er diggbart. Jeg er i et usedvanlig godt humør for tiden, av forskjellige grunner. En av dem er at det er lysere ute, sola skinner og det er varmt i forhold til for en måned siden. Og snøen smelter. Jeg er klar for vår.

Martine er også klar for vår, apparently. (:

I dag tok Martine og jeg skolebussen hjem, sammen med resten av folka. Så hoppet vi av, og endte opp med å gå med Hansa hjem. Han har en sånn kul rubix kube som vi loket rundt med hele veien. Eller, Martine gjorde, jeg så på, og Hansa lo av oss. Han brukte også 40 minutter på å forklare oss hvordan man skulle løse den. Eller, han prøvde å forklare en megakonsentrert Martine det, mens jeg lo veldig av dem. Det var litt morsomt, å se Martine konse så sinnsykt.

Konse, konse, konse...

Egentlig kan jeg ærlig innrømme at jeg ikke skjønte noe som helst av den forklaringen på hvordan man løser rubix kuben. Ikke har jeg tålmodighet nok til å løse den heller, men Martine gjorde et ærlig forsøk. Jeg tror ikke det ble så vellykket, egentlig, selv om bildet jeg tok av henne var megasøtt. (:

"Jeg er i hvertfall best i å herpe hele greia," sa en stolt Martine.

Jeg tror dette er det lengste blogginnlegget mitt EVER. Med relativt mange bilder. All hail me!

Love. (:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar