Fritidsproblemer.

"Smerte er noe som sitter i hodet, en tilstand det er mulig å ignorere."

Jappda, jeg motsier prinsippene mine i dag. Jeg har en liten mistanke om at noen mennesker er satt sammen slik at de nyter at andre har det verre enn dem selv, for da føler de seg ikke så miserable. Merk: Noen, ikke alle
. Ellers er jeg naiv nok til å tro at folk er glade i å redde verden. Og hvis du ikke hører til noen steder, så finnes det andre blogger å lese. :)
Anyways: jeg er støl i hele kroppen fra i går. Åssen har jeg greid å tryne sånn at skuldrene er støle?! Altså, jeg skjønner at beina er døde, det hadde jeg egentlig forventet. Men å være støl i skuldre og overarmer? Hva søren, li
ksom?
På et vis er det litt digg allikevel. Har du vondt, så veit du at du lever. Men det fins da grenser for hvor mye jeg skal ha bevis på det også.
Jeg vet jeg har skrevet om den stygge ryggen før, og jeg gjør det igjen. Fy fader, nå kan det godt gå over, synes jeg. Like vondt er det ennå, og det har gått noen uker nå, I think. Vondt i hodet har jeg også, overload fra den siste norsktimen
hvor vi ikke gjorde en dritt.

Men tilbake fra hverdagen og over til tankene, og hele poenget med den begynnende setningen. "Smerte" kan være flere ting, egentlig. Det kan være at du tryner på sykkelen og får vondt i beinet. Det kan være at kjæresten slår opp og du får kjærlighetssorg. Det kan være at en nær forsvinner. Det kan være at du føler deg svikta eller at du svikter noen. Og så videre. Det er både fysisk og psykisk. Jeg tror det kan være mulig å trene deg opp til å ikke føle alle de negative følelsene. Men da tror jeg du slutter å føle andre ting også. Hvordan kan du vite når du er glad hvis du ikke vet når du er lei deg?
Verden er én hel motsetning. Føler du sorg, kan du føle glede. Har du fremgang kommer til også til å ha motgang. Er det rart det er krig i verden?

Og så hopper vi over til tittelen på innlegget. Siden jeg ikke har vært på trening i dag, har jeg hatt tid til å gjøre ting jeg aldri har tid til ellers:
BILDEREDIGERINSNØØØRD! Jeg herpet et bilde jeg tok for en tid tilbake. Det var litt morsomt, og selv om jeg suger, så deler jeg ferdighetene mine med deg. (h)



Original.



Redigeringa er litt amatør-aktig, og veldig enkel egentlig. Litt endring av farger og kontraster + tekst. Og siden det er jeg som har fotografert og redigert bildet, er det også jeg som har copyright. :)
Jeg har også et nydelig bilderedigeringsprogram, som hjelper en del.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar