Let's go high.

I går var jeg på stavstevne, for første gang ever, som var ekstremt gøy. Det var bare "oss" fra klubben jeg trener sammen med, så det var ikke så kjempeskummelt som jeg trodde det skulle være. På vei til stevnet var jeg bombesikker på at jeg kom til å drite meg så heftig ut, og muligens dø. Jeg gruet meg noe så sinnsykt, som du kanskje skjønner. Men happy-go-lucky-tankegangen slo til igjen, og det var faktisk ikke så ille. Jeg har drevet med stav i rimelig lite, egentlig, men det er kjempekult. Jeg deltok på det første stevnet i går, og fikk en personlig rekord på 2 m og 20 cm, som jeg er fornøyd med. Fremdeles er det masse ting jeg må terpe på, men nå har jeg en liten anelse av hva jeg er god for.

Igjen var det tid for Holm, og det var egentlig greit. Pianospilling og skjæring av papp er vanskelig, by the way. Man må konse hele tide
n, så det var digg med friminutt og å kunne leke wannabe-showoff-crapkid. Vel, det gjør man vel på fulltid, men gøy er det allikevel. Den uberpro fotografen Camilla tok bildene. Klatrestativ, snø, trær og 8.klassinger er veldig morsomt, og forårsaker mye latter.
Og jeg, sjarmerende og omtenksom som jeg er, deler bildene med deg. Fordi jeg er snill (kan vi late som, ja). (:


Peace out, lzm.

LET'S GO HIGH!

Jeg liker dette bildet. Selv om jeg ser like fucka ut som alltid. ^ ^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar