Vår!

Når alle i omgangskretsen tydeligvis har bedre ting å gjøre enn å snakke med meg på MSN eller å bli med meg ut, hva gjør jeg da? Drar på kretsmesterskap i friidrett, selvfølgelig.
Det gikk egentlig veldig bra, med mange nye personlige rekorder fra utøvere fra klubben. Grattis! Mange pallplasseringer også, som er megakult. Personlig er jeg fornøyd med dagen, pers i 60 meter og kretsmester i kule. Når stevnet var ferdig dro jeg ned i hallen og så på lillesøster spille håndballkamp. Laget har definitivt blitt bedre siden sist jeg så på, som nå begynner å bli en stund siden. De vant kampen, gratulerer til dere også!

Vi stilte klokken en time forover i natt, right? Det går mot lysere tider og varmere dager. Det dårlige humøret smelter bort sammen med snøen, I think. Jeg har blitt i bedre humør når det er fint vær gjennom årene hittil i hvertfall. Haha, hvis en fremmed leser bloggen min by a mistake, må vedkommende lure på hvilken tragisk drittunge som sitter bak skjermen. Jeg er egentlig en veldig glad og happy og tragisk drittunge, faktisk. Jeg er bare så flink til å skrive om ting som faktisk interesserer meg, og ikke bare om hva jeg har gjort den og den dagen. Forhåpentligvis er det ikke bare jeg som har nytte av å skrive ned tankene mine et sted, for hva er vel vitsen med å skrive hvis ingen bryr seg? Vitsen er at det er gøy, og det blir liksom et sted å samle tankene.

Earth Hour var i går, som er en fin sak, men jeg skal ikke si noe mer enn at jeg joina, for jeg er ingen miljøekspert. Gjorde du det samme? Og før jeg avslutter for i dag, så legger jeg ved et bilde av hvordan bloggeren ser ut i fint vær.

Jeg er søt når jeg vil. (Hahaha, jeg ler meg ihjel...) Men det er SOL, og det var pointet med bildet. :D

2 kommentarer:

  1. kul blogg, hvis du blir forfatter og tjener fem mill i året blir jeg ikke sjokka

    SvarSlett
  2. Haha, takk. :D
    5 mill var å ta litt hardt i.. xD

    SvarSlett