Korte skrive-saker.

Første skoledag gikk mye bedre enn hva forventningene skulle tilsi, men så er jo Kaisa kjent for sin pessimisme også. Alle de prøvene og fremføringene jeg snakket om skulle jeg ikke ha før senere i uka allikevel, så da var det jo greit. Jeg gruer meg uansett. Men positive prøver: Jeg fikk igjen naturfagprøva vi hadde før vinterferien som jeg hadde glemt jeg hadde hatt. Fikk en 5'er, som egentlig er bra nok, I think. Nå satt jeg og brukte tiden min på å forberede en stil til ondsagens skrivedag i stedet for å blogge, derfor blir dette innlegget veldig kort. Jeg har fått en idè om hva jeg skal skrive om, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få den ned på papiret. Hjelp. Går det til helvete, så går det til helvete. Men jeg skal i hvertfall finne på noe. Og dette innlegget ble faktisk så kort at jeg avslutter nå, for jeg skal se på Wipeout.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar