Bare teit.

Uffuffuff. Jeg er helt tom for ideer å skrive om for tiden. Tom for alt, egentlig. Bortsett fra lekser og prøver, de ser visst aldri ut til å ende. Men men, det skal man overleve. Jeg har musikkprøve i morra, får pugge til den etter at jeg har skrevet dette. Jeg orker ikke nå, har nettopp gjort historielekser i like lang tid det tok å lage historien.
Ellers på skolen så gjorde jeg ikke så mye. Bortsett fra en egentrening i gym, som vi skulle lage selv. Jeg trente da kortsprinter, selv om jeg skulle ha det senere på trening. Litt dumt, fant jeg ut. Men men, det var litt gøy allikevel.
Endelig stemte resten av livet mitt med å dra på langsprinttrening i dag, som var veldig deilig, men også veldig fælt. Kondisen er fremdeles ikke helt der den burde være, men den er betraktelig mye bedre enn hva den har vært. Og jeg har vært halvsyk i tre uker, og har ikke løpt noe særlig de tre ukene heller. Egentlig var vi forberedt på at det skulle være litt varmt i det minste, men neida, det begynte å snø litt i stedet. Det var motvind også, men det var egentlig litt deilig, for da måtte jeg jobbe mer. Selv om jeg stivna helt, så går det bedre.

Og igjen føler jeg at dette innlegget ble veldig idiotisk, for det gir egentlig ikke mening.
Jupp.

2 kommentarer:

  1. Skjønner hva du mener..prøv 3 år med alt det maset du! Tenk, du får ihvertfall litt spenning me reiser! Vel, jeg må være enig at det er litt dumt å trene sånt 2 ganger daglig + ikke øve før nå..men jeg kjenner meg altfor godt igjen til å tørre å si noe xD
    Btw, innlegget gav mening ;)

    SvarSlett
  2. Jeg får jo tre år either way, da, men. Og reiser... mjææ, det blir vel bra, det, men det blir fælt også.

    NETTOPP, så bare vær stille på deg. :3 ^^

    SvarSlett