Apekattprosjekter.

Det er ikke kult å stå opp tidlig. Det er i hvertfall ikke kult å stå opp tidlig i sommerferien. Men hva er vel en bedre vekker enn en sprøytenål brutalt stukket inn i armen din? Jada, i dag var jeg visst frisk nok til å få den siste vaksina. Som om jeg ikke var frisk nok i forrige uke, men så har visst folk på legekontorer en viss risiko for å bli veldig overforsiktige. Men det er overstått, og det gjorde fryktelig vondt. Så vondt at jeg kjente mer av at dama holdt rundt armen min enn selve stikket. Haha.
Da jeg først var tvunget til å stå opp kvart på 8 (takk for melding og tvinge meg opp), så kom jeg frem til at det ikke var bryet verdt å legge seg til å sove igjen. Derfor fant jeg ut, genial som jeg er, at jeg skulle rengjøre piggskoene mine. Som tenkt, så gjort, og resultatet ble faktisk veldig bra. Selv om jeg satt der i en time med bråkemusikken, drikkeflasken, og selskap av hunden som sniffet hele hagen. Det ble altfor varmt til slutt, så jeg gikk inn og spilte Sims 3 i stedet. Det var egentlig kjipt, for det var teit grafikk, som jeg ikke er vant til. Jeg endte opp på Li, og å føle meg som den outsideren med problemer. Men det er greit, for jeg reiser snart. Selv om det blir kjipt å reise fra alle sammen, så er det skummelt å tenke på hvor mye jeg ikke hadde opplevd sammen med dem hvis jeg ikke hadde reist. Når man bare har en viss tid å bruke, så skjerper man seg, tydeligvis. Pappa skulle ha meg til å hjelpe han med å rydde i garasjen. Igjen fikk jeg bevist hvor mye turn kan brukes til da jeg måtte klatre opp i veggen i garasjen for å feste et tau. Vi skulle nemlig finne et sted å plassere syklene for den kommende tiden, og den beste løsningen var å henge dem i taket. Operasjon Apekattprosjekt var i gang. Og endte rimelig vellykket må jeg si, vi ble nå kvitt syklene på et vis. Hvordan vet jeg ikke helt, men jeg føler jeg skal passe ekstra godt på å dukke neste gang jeg skal inn i garasjen.

Sprintsko, høydesko og spydsko. Kule- og diskoskoene mine står fremdeles på jobben til pappa, hvor han glemte dem. Høhø.

Se, mamma! Se, så ryddig garasjen ble!
Ignorer halvskitten jente i front, det var mye støv der inne.


Fint å se at jeg har vokst fra sykkelen jeg hadde når jeg var 7-8 år gammel, i hvertfall da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar