Fargerike kopper og babyrosa kjoler.

Det tordnet i natt. Noe skikkelig også. Jeg er ikke redd for lyn og torden, men jeg skal innrømme at det var litt creepy når hele himmelen ble lyst opp og det hørtes ut som om de sprengte klokken 3 om natten. Stakkars store som hørte på meg og mine reaksjoner. Men så snill som snakket med meg i det lange og det brede og sa at alt kom til å gå bra, også.

Kjøpesentere er alltid overfylt av mennesker. Hvor enn du snur deg finner du mennesker som haster videre fra butikk til butikk, med poser som er kledd i diverse logoer og kjennemerker på slep. De haster rundt i alle aldre, alt fra det gamle paret med rullator til fjortissgjengen med altfor mye sminke. Mamma bestemte seg for at vi skulle ta turen til Strømmen i dag, og sanke inn bikinier og sommerkjoler til USA. Resultatet ble hårbånd-greier, en veldig fin svart og hvitrutet bikini og to kjoler. En brun, og en babyrosa som ser litt ut som en nattkjole, sa mamma. Men hun sa også at jeg var veldig søt i den, og mamma har alltid rett.
Personlig var jeg veldig lei shopping generelt etter en liten stund, men jeg tuslet etter mamma og lillesøster en god stund til før jeg satte meg ned i en butikk de var i og leste i et random moteblad. Jeg fant også noen veldig søte kopper som var grønne inni og hadde prikker utenpå, og så fant jeg sånne megakule briller jeg har så lyst på, men virkelig ikke kler.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar