Vrak.

Da jeg våknet midt på dagen i dag, fikk jeg plutselig den tanken at jeg fikk lyst til å eksperimentere med sminke og hår. Det er ikke fullt så gøy å eksperimentere på seg selv, helt alene, derfor ble lillesøster dukken min. Jeg synes hun ble fin, og det synes mamma også. Og som sagt før: Mamma har alltid rett. Jeg har snudd døgnet på hodet, bra på mange måter. Det blir ikke fælt å snu døgnet 7 timer om en uke, og jeg kan underholde folk midt på natta (Ingen kofferttenking, takk) . Mamma og pappa maser om at jeg må pakke resten av tingene mine, for vi sender det meste over snart. I mitt hode har det ennå ikke sunket inn at jeg skal reise, og jeg begynner å bli litt bekymra for at det ikke kommer til å gjøre det heller. Litt dumt, yes, Sir, I know. Jeg føler meg litt tåpelig, det skal jeg innrømme. Jeg er et lite vrak for tiden. Spiser konstant, og trener null og niks. Ulikt meg, og jeg føler meg som en slapp ullsokk som bare dasser rundt og gjør ingenting. Uff, nå må jeg nesten le av meg selv her. Nå skal jeg ta meg en dusj og vaske vekk alle disse teite tankene.

"Blææææh..." Slik føler jeg meg i dag.

Jeg fant forresten et nytt album, Punk Goes Pop Vol.2, som du virkelig burde høre hvis du er noe lignende meg. GUD, JEG ELSKER YOUTUBE! Og pappa, som var så snill og hørte på datteren sin, som bare måtte ha dette albumet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar