The sun goes down alone.

I dag var jeg flink og sto opp tidlig. Later vi som, selvsagt. Jeg var flink og tok med kannibalene ned på butikken og kjøpte is og brus til dem (les: brus til meg). Egentlig skulle jeg ned på Li og leke idiot med beste, men så skulle jeg på trening. Der var det varmt, for å ta kortversjonen. Den lange versjonen er at det var ekstremt varmt. Jeg møtte også på en jeg har turna med en stund, som plutselig forsvant fra trening. Hvorfor vet jeg ikke, men han var visst litt sjokka over at jeg drev med friidrett også. Hihi. Koselig å se igjen folk er det uansett. Til helgen og uken er det fullt kjør friidrett-relatert. På fredag skal jeg kaste snøball i NM i snøballkasting (ja, av alle ting finnes det et NM i det), lørdag skal jeg på stevne, søndag skal jeg på stevne, og hele neste uke forsvinner jeg på stavuke. Det blir tatt veldig på sparket, føler jeg. Altfor på sparket. Men uansett, så håper jeg det kommer til å bli kjempegøy, og jeg vet at jeg kommer til å lære mye. På trening gjelder fremdeles terping, terping, terping på findetaljer, as always. Det gir resultater, wehey! Karma smiler ennå, selv om jeg stanget kneet i hekkene flere ganger i dag enn jeg har gjort hele året. Jeg gleder meg virkelig til den dagen jeg går skikkelig på trynet.




Reminds me of summer. Which is now.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar