Fransk katastrofe.

Det er snart midt på dagen, og det er altfor varmt å sitte ute, synes jeg. Jeg forbanner dette systemet med strømmen, for jeg kan ikke bruke vanlige stikkontakter fra Norge eller Europa generelt. Hvilket betyr ingen strøm til PC, ingen bilder, ingen bra blogginnlegg. Men jeg har mac'en, selv om jeg ikke skjønner noe av den. Men så fort jeg får tak i adaptere som også omgjør strøm, da er vi oppe og går igjen. I stedet for å bruke all denne tiden på bloggen og bilder, har jeg plutselig mye tid til overs. Jeg fant ut at jeg skulle prøve meg på fransk manikyr, som endte i fransk katastrofe med norske aner. Det endte opp med normal rosa neglelakk i stedet. En annen katastrofe er beina og armene mine. De er bitt i stykker av mygg, som jeg er så heldig å være allergisk mot. Den eneste i familien som reagerer er også den eneste som blir bitt skikkelig. Nå har jeg gigantiske kuler overalt, men det er liksom ikke problemet. Problemet er at det klør sånn, og jeg klør hull i huden, og ender opp med ekstremt stygge arr som ser ut som sigarettarr. Mamma ga meg en tablett av et eller slag, som roet ned den giftgreia i stikkene, så det klør ikke så mye lenger. Foreldre er fine å ha til tider, de også.

Skulle hilse til J og E, fordi de er kule. :)


Snapshot er fanget på en buss mellom Heathrow og Gatwick, de to flyplassene vi måtte swtiche i London.

Omg, foreldre er definitivt fint å ha til tider når de, til tross for teite adaptere, greier å fikse strøm til PC og elskbare programvarer som gjør hverdagen min tusen ganger lettere.
Hvis de klarer å fikse samarbeidet mellom PC og minnekort også, da skal jeg jaggu meg være snill jente hele resten av uka.

1 kommentar: