Ferie æ'kke bra for meg.

Jeg vet jeg burde gjøre ditt og datt, men jeg gidder ikke. Det er litt plagsomt, for jeg har et behov for å gjøre et eller annet, men jeg vet ikke hva. Jeg har hodepine, og har litt lyst til å sove resten av livet.
Men det kan jeg jo ikke.
Jeg er ikke sur eller lei meg. Men jeg er ikke glad heller. Det er bare... tomt, hvis jeg kan beskrive det på den måten. Jeg har sittet i bil i 2 og 1/2 time fra besteforeldrene. Eneste underholdningen var iPod, siden boka var lest ut. Den var mektig bra helt til det var igjen en fjerdedel. Den kan sammenlignes med en ballong som du stikker en nål i, og lufta går ut av den, kind of. Naice sammenligning, eh? xD
Og før vi reiste så så jeg på Hoppuka. Noe av det mest interessante som går an å se på når det gjelder ski (og nei, det var faktisk ikke ironi). Det faktum at de faktisk setter utfor den greia i 90 km/t står det respekt av i mine øyne (folk sier at jeg ikke har fartshemninger?).

Og så har jeg spist taco til middag i dag. Det var digg. Noe annet enn sånn julemat, som jeg nekter å spise på lenge nå. Jeg er lei hele greia, egentlig. Agree?

Jeg er lei av godteri også. Ja, sjokkerende, I know. Enda mer sjokkerende: Jeg gleder meg til skolen begynner igjen. Gleder meg til å se igjen vennene. Gleder meg til treninga setter i gang igjen. Gleder meg til livet ender pausen og begynner på sin vante rutine.

Ferie er tydeligvis ikke bra for meg..

Jeg lagde et nytt banner-thingy. Det suger. Men det var en forandring, og forandringer liker vi. (:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar