Rutine & blogg.

Orker ikke blogge noe megamye i dag, jeg er egentlig veldig trøtt akkurat nå. Tja, jeg har ikke blogget på 3 dager, jeg har egentlig ikke vært i humør. De siste dagene har alarmen jeg har skrudd på om morgenene vært upfucka, så jeg har våknet 10 min før jeg har måttet spurte til Martine. Grr... Men nå er det helg! Og jeg skal sove. Sovesovesove. Seriøst, når jeg forsover meg så mye, så blir jeg kjempetrøtt lenge etterpå. Rutiner er en av tingene som får et menneske til å fungere. Og når rutinene forandres, bryter rammene sammen, og mennesket innser hvor såbart det egentlig er. For å ta en litt overdramatisk skildring av hvordan det er når noe ikke går etter planen.

Men dynking, det hjelper når man er trøtt og ikke det som beskrives som "våken". Just to say.
Minn meg på å dynke de folkene som dynket meg. Og takke de folkene som holdt meg oppe. :) xD
Men nå gidder jeg rett og slett ikke blogge mer, beklager du stakkars leser, hvis det er noen der ute. Jeg håper det er noen, i hvertfall. Hvis ikke, så blogger jeg bare for å ta plass på det kjære Internettet vårt, for å etterlate et lite spor etter jenta som loker rundt i sin egen verden. Eller så skriver jeg bare for å ha noe å gjøre på kveldene og for å ha noe å skrive, bestem selv. (:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar