Ouch!! (gjensidig hat)

Enda en dag, enda flere muligheter som har gått i vasken. For å være litt pessimistisk. Neida. (:
Geografi-prøva gikk OK, jeg blir sur hvis noe annet. Vi hadde også You-me i dag, med 6 you-me-folk. Det var litt gøy, for vanligvis har vi 2 stk, men den andre klassen vi egentlig har det sammen med var ikke der. Og da fikk vi deres folk også, og så var det 2 stk som bare slengte seg på. Eller noe sånt. Det var gøy, til og med fotballen. Selvfølgelig, å gjøre hva vi ville var best. Mwhihi. (:
Vi har også om mobbing for tiden, et tema som berører det fleste. Jeg blir bare sint, det er dårlig gjort å rakke ned på andre som er svakere enn deg, om det er mobbing eller ikke. Det er noe annet når det er sånn kødding blant venner, da. Greit nok at mobbere kan ha dårlig selvbilde og selvtillit, men det trenger ikke gå ut over alle andre. Baksnakking er også kjempeteit, bedre å si ting som de er eller å holde inne. Jeg skal egentlig ikke si noe, for jeg har sikkert baksnakket noen selv, og det synes jeg er kjempeteit. Jeg prøver å la være, og mer kan jeg ikke gjøre, right? Men mobbing kan jeg ta i et annet innlegg, jeg har en følelse av at dette kommer til å bli for langt..

Hjemme gjorde jeg ikkenoe, bortsett fra å ha litt dårlig samtvittighet for å ikke ha tatt med meg lekser hjem. Det er rart, I know, men det er liksom som om presset øker den neste uka hvis man ikke tar med seg lekser hjem og egentlig ikke gjør noen av dem, men bare har dem med. Kind of... I stedet så jeg på Veronica Mars. YAY, det har begynt igjen! Synd at det overtok plassen til One Tree Hill, men det funker helt fint at de bytter på seriene.

Jeg var også på trening i dag (igjen). Det er digg å komme i gang igjen, og i morgen skal jeg på stevne. I dag så hadde vi skranke, mostly. (Synd for deg som ikke skjønner hva jeg snakker om, du får bare leve i uvitenhet. (: ) Og så drev jeg litt med bommen, som jeg ikke har drevet med på over et halvt år. Det er tydelig at bommen hater meg like mye ennå. Det er gjensidig. You see, i turn, spesielt i bom, må man ha konsentrasjon hele veien. Hele veien. Hvis ikke går det rett ned i matta, og man kan slå seg noe så ut av denne verden. Bare et hundredels sekund ukonsentrasjon kan vippe deg ut av balanse og få deg til å smelle i bakken så det synger. I verste fall faller du ned på bommen og så i matta. Jeg personlig har gått på tusenvis av smeller, ikke bare på bom. Men flest (og mest smertefulle) der. Du skjønner hvor jeg vil..?

Jeg drev med noen enkle akrobatiske hopp, og i et av dem mistet jeg konsentrasjonen i et hundredels sekund. Jeg vet ikke hva som skjedde, jeg falt i hvertfall. Big time, også. Endte opp med at det høyre beinet mitt ble skrapt nedover bommen, og nå har jeg et illrødt-gult-blått-merke på låret som dekker over hele. Og det svir som bare det, og det er stivt. Men det er min egen feil, irriterer meg at konsentrasjonen ikke holdt... Men sånt skjer noenganger, og mainpointet da er å reise seg opp igjen og gjøre det samme man falt på en gang til. For å ikke bli redd, og slite med å gjøre det samme igjen lenge etterpå. Det er mye psykisk i turn til informasjon til de som tror at det bare er å ta noen saltoer og noen skruer, og så kan man turne, liksom. Ikke misforstå meg: Jeg dør ikke av å falle ned fra bommen, det er egentlig ikke så ille som det høres ut når det blir skrevet svart på hvitt. Jeg er bare ikke så flink til å dempe ting når jeg skriver. (a)
Og turn er kjempeübergøy, jeg anbefaler deg å prøve det hvis du liker utfordrende idretter. Prøve, ikke nødvendigvis bli verdensmester. Og det var grunnen til tittelen på dette innlegget. (:
Jøss, det ble langt detta... Veldig langt også. Jaja. :D

2 kommentarer:

  1. Geografiprøva var litt morsom, synes jeg. :3
    Og turn er sikkert morsomt det og, men ikke min sport. xD

    SvarSlett
  2. LOL, enig, egentlig. ^^
    Eller, geografi-prøva var teit. .___.''
    Lol..

    SvarSlett