Lysetid og mørketrening.

Jeg begynner dette innlegget med å si: GRATULERER MED 12 ÅRS DAGEN, LILLESØSTER!
Håper det blir en fin kveld. <3

Ja, tilbake til mainpointet med innlegget og tittelen. Det snør! Det snør skikkelig også! Yes, så digg. Det blir lysere når det er hvitt ute, i stedet for det grå og nitriste greiene som har vært en periode nå. Da blir humøret bedre også, som bare er positivt. Altså, hvis det først skal kalles "vinter" og "vintermåneder", så kan det like godt være snø ute også. Så det så.
Men jeg gleder meg til sommer og varme også, det blir digg. Å chille ute på gresset og loke rundt i varmen... Åh, jeg gleder meg. :D
Lysere tider, lysere humør, lysere tanker!
Men så blir tankene og humøret straks mørkere når jeg tenker på the so called future. Men jeg orker ikke begynne med et langt, muligens litt depressivt innlegg nå, jeg er ikke i humør til å ødelegge hverken mitt eller ditt humør. (:

Det blir tid til det ved en senere anledning.

Det var mørketrening i dag. Bokstavelig talt, og det var veldig koselig. You see, strømmen gikk over alt klokken 16, når treninga vår begynte. Jeg tror snøen har hovedskylda. For første gang noengang var hele salen var mørklagt, og jeg tenkte: "Javel, er det stengt i dag?"
Men det var det ikke, som jeg fant ut da flere fra treninga var der. Så vi hadde trening i nødlys, som sakte men sikkert sluknet. Ikke kom det noen for å fikse det heller, eller så klarte de ikke å fikse det. Vi vurderte i alle fall å "bite i det sure eplet", og avslutte treninga. Men det var jo ikke aktuelt, har man kommet for å trene, så skal man jaggu meg trene også. Så da ble det morsomme styrkeøvelser i lyset fra 4 mobiler. En veldig hyggelig trening, faktisk. Det er utrolig hvor mye som kan utføres med litt kreativitet, vilje og samhold. (:
Men ironien i det her, var at lyset kom tilbake igjen klokken 18.00 presis, når treningen var ferdig. Det var litt irriterende...

Og som avslutning sier jeg gratulerer med dagen til alle som har bursdag i dag. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar