GODT NYTTÅR!

GODT NYTTÅR!!! :D
Jeg var nettopp ute ( i den nesten uutholdelige kulda) og så på alle de fascinerende rakettene. Raketter må være det vakreste eksplosive mennesker har laget. Vi hadde ikke raketter å skyte opp. Det var litt synd. Men sånn kan det gå. ^^
Det var mange som "glemte" rakettforbudet, tydeligvis.
Ikke det at jeg har noe i mot det, da. (:
Jeg ville bare si som tidligere: GODT NYTTÅR!!
Og til mine venner vil jeg tilføye at jeg gleder meg til å bli enda bedre kjent med dere, og gjøre enda mer dumt med dere dette året som kommer. :D
Love yah all. <3

Nyttårsforsett:
  • Jeg skal slutte å banne. Helt, fullstendig. Bortsett fra i nødstilfeller. Jeg liker ikke banning. -.-
  • Jeg skal kutte ut noen av de altfor sarkastiske kommentarene.
  • Holde karakterer.
  • Holde kontakt med mine kjære venner.
  • Jeg skal prøve å blogge hver eneste dag med bilder etter sommerferien. (kanskje før også, tenk. xD)

Mine nyttårsforsett. Deres oppgave at jeg holder dem. Neida. :3 xD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar