Karakterer and stuff.

Da var første skoledag i år unnagjort. Rart å tenke på at neste 5. januar befinner jeg meg på et helt annet kontinent, hvis alt går etter planen. Men samme det akkurat nå, egentlig. Dagen gikk helt greit, som forventet. Jeg kom meg opp til rett tid, og hadde sinnsykt god tid. Inntil jeg fant ut at jeg egentlig skulle vært hos Martine når jeg kastet på meg jakka. Meget som skjedde, jeg fikk bevist en gang for alle at ferie ikke er bra for meg, da jeg nesten var et vrak etter gym. Overraskende, ettersom de timene ikke er noe stress til vanlig. Kondis er ikke helt på topp, nei.. Forresten, det har den aldri vært.

Vi fikk igjen mattetentamen som vi hadde før jul. Det gikk faktisk overraskende bra, og jeg er fornøyd med 5'eren min. Fornøyd, ikke overlykkelig. Jeg hadde så mange slurvefeil at det er flaut. Men jeg er happy med det. Vi fikk igjen terminprøven i fransk vi også hadde før jul. Den er jeg veldig fornøyd med. Joda, det var litt småfeil her og der, men det holdt til en 6. Jadda, skolenerd. (h) Men det er sånn vi liker meg, right? :D

Men nå skal jeg på trening, vi skal ha steg, hink, høyde og så skal vi i lab'en etterpå. Det blir gøy. :D Og jeg har ikke skiftet ennå, så jeg må få ut fingern. Ha det. ^ ^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar