"It's over" & dårlige tapere.

Jeg har vært på stavtrening i dag, kjempegøy! :D
Folkene der er egentlig veldig hyggelige, måtte bare finne ut at de ikke bet når man konverserte. De var i hvertfall kjempehyggelige og morsomme, og det er sinnsykt mye nytt å lære! Forhåpentligvis går det riktig vei med læringen, altså fremover. Eller oppover eller hva du nå vil kalle det.

Har også vært på skole i dag, som alle andre. Helt greit, helt kjipt. Siste time var veeeeldig lang. Og i gymmen fikk vi bevist en gang for alle at Martine er en dårlig taper. Vi skulle spille "En-spretten", bare at det var med volleyball. Vel, jeg er en like dårlig taper, så jeg skal være stille, jeg.
Dårlige tapere eller ei, glad i oss er du uansett. (:

Og blir jeg påvirket av vennene mine? Hell yeah. Akkurat nå er det Martine som har fått meg hekta på "It's over" av Cimena Bizarre. En helt ekstremt fin sang, med en helt sinnsykt fin pianospilling. Cinema Bizarre er et tysk band, som har dødsbra sanger, forresten. "It's over" var noe annet enn den vanlige "bråkemusikken" alle andre enn jeg hater også. Veldig fin sang, veldig bra band, definitivt verd å sjekke ut.

2 kommentarer: