Vanedannende bloggeri og filmer.

OMG, jeg blogget ikke i går! :o
Det har blitt en vane, kind of... Mja, det har bare gått litt over en time fra i går, så dere tilgir meg, right?

Jeg gjorde ikke så mye, heller. Jeg var på butikken med mamma og latet som om jeg visste hva jeg gjorde der, mens jeg egentlig bare fulgte etter henne. Funker det også. Og så var jeg på tur med bikkja, og så redigerte jeg noen bilder mens jeg loket på YouTube og MSN. Og det var det, egentlig. (:

Og nå ser jeg på en sånn film på Svensk tv (stolt av meg?). Om en eller annen gærning som er fra framtiden og ingen tror på han eller noe sånt. Jeg følger ikke helt med.
"De tolv apenes armé" tror jeg filmen heter, og jeg tror ikke mannen er så gal som alle skal ha det til. Jeg vet ikke. Men den er veldig underholdende.

En annen film jeg har bestemt meg for å se er Max Manus, siden alle synes den er så bra. Eller, ikke fordi "alle synes den er bra", det er ikke noe argument. Men den ser også veldig interessant ut. YesMan ser veldig også morsom ut. Og så skal jeg låne Twilight/Evighetens kyss av Martine tror jeg, og så skal jeg muligens se den filmen. Lenge siden jeg har vært på kino føler jeg... Mwhihi. xD
Men dette ble et veldig kort innlegg, for jeg skal se resten av den filmen.
Natta. (:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar