This is our final day.

Den siste dagen i ferien. Huff... Når jeg endelig har kommet i feriemodus så begynner skolen igjen. Ironisk, ikkesant?
Anyway, dagen i dag gikk til å loke sammen med Martine og Kristian hjemme hos Martine. Det var på tide, det er lenge siden vi har gjort så mye dumt sammen. Morsomt. (:
Vi satt/lå inne på rommet til Martine og gjorde bokstavelig talt ikkenoe, bortsett fra at vi fant ut at det ble veldig varmt til slutt, og prøvde å åpne vinduet. Det funket etter litt om og men. Det er forresten morsomt å lage sjokoladesaus med is på. Veldig morsomt, og veldig kvalmende... ^^''
Jaja, sånn går det noen ganger.

Som sagt, første skoledag etter ferie i morgen. Jeg gleder meg til å se igjen venner og å komme i gang igjen, men ikke til å stå opp tidlig. Døgnrytmen min er ikke helt klar til å bli disiplinert ennå, for å si det sånn. Men det er en hemmelighet. Jeg har heller ikke sittet oppe til laaangt over midnatt de siste dagene/hele ferien heller. Men slapp av, jeg skal legge meg tidlig i dag. Jeg skal være klar til å møte morgendagen uten å klage for mye. Who am I kidding? Jeg vet det like godt som du at jeg aldri kommer til å legge meg tidlig. Yeye, hvis jeg kommer på skolen seende ut som et messhead (rotehue) av en annen verden, da er det planlagt. Sier vi..

Jeg har noen prøver denne uka også, til vekker for de som hadde glemt det. I geografi og RLE. Om Norge og byer eller noe sånt, og om Martin Luther, som vi ikke har gjennomgått noe som helst om. Selv om vi gikk gjennom det i slutten av 7. klasse, føler jeg at jeg sliter litt allikevel. Men det gjør jeg alltid før prøver uansett. ^^ Forhåpentligvis er prøvene i slutten av uka, så jeg får sett på stoffet. Det er også litt teit at 2 av de 3 adressene på Internett som skulle være fordypning til RLE-prøva ikke virker. Grr... Det er forresten den siste prøva før karakterkortet deles ut, og jeg gjøre det bra her for ikke å få en helt for jævlig (nødsituasjon) karakter i RLE.

Yes, men nå skal vi opp til familien, og nyte de siste timene av ferie. Det burde du også gjøre. (:

2 kommentarer:

  1. Blæææ, det kommer til å gå så dårlig på de prøvene. Og jeg har en verre RLE-karakter-greie enn deg. D:
    Og Geografi er heller ikke mitt sterkeste fag, men det burde vi kunne pugge litt til! n___n

    SvarSlett
  2. Men det er deg, det. Jeg får jo noia av.. Ja, det går vi ikke nærmere inn på. Men du kommer til å klare deg helt fint, for jeg tror vi utvider den pugginga til RLE også. ^^

    SvarSlett