Meningsløst i dag.

Enda en dag hvor jeg bare har meningsløse ting å dele. Jeg hadde egentlig planer om å bli med på lillesøsters kamp, men ble aldri vekket tidsnok. Jaja, sånn kan det gå. I stedet ble jeg med fatter'n på Strømmen og hentet et par briller. Så var det hjem, lufte bikkja og så tilbake igjen, for mamma ville ha oss med på salget. Jeg sier ikke nei takk til det. :D
Masse fine klær på salg, en litt tidlig bursdagsgave. Kan sikkert poste noen bilder etterhvert, ettersom det også er nyttårsforsett. Og hvordan går det med dem? Bra, håper jeg. Jeg har også begynt å få lange negler, som jeg er meget happy med. Lange og lange, fru blond. Lange etter min standard. Haha, som om noen bryr seg om det, egentlig. Jaja...
Men nå skriver jeg egentlig bare tull, for jeg ser på film samtidig. Drumline heter den, og er egentlig veldig bra. De spiller helt sinnsykt, jeg ante ikke at det går an å gjøre så mye med et gigantisk korps.

Men helt ærlig: Jeg konser ikke i det hele tatt, så jeg blogger senere eller noe sånt. ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar