Kort oppsummering.

Hvorfor jeg ikke har blogget på en stund? Jeg har ikke hatt tid, og det irriterer meg, det har nemlig blitt en vane å blogge hver kveld. Unnskyld, min feil. Det som har holdt meg opptatt er trening og skole, og jeg har ikke hatt overskudd nok til å gjøre det. Men nå er jeg tilbake igjen. (:

Mja, geografi-prøva har jeg jo allerede fortalt om, og i dag lagde vi sånne farge-sirkler-thingyer i K&H. Primær-, sekundær- og et eller annet-annetfarger jeg ikke fikk med meg. Det var litt morsomt, til tross for at det var K&H, ikke min sterkeste side. Jaja, jeg har gode nok karakterer der, og det holder for meg. Jeg har ikke tenkt til å satse på en karriere innen kunst, heller. Mwhihi. ^^ Men nå skal jeg se på Veronica Mars. (h) Det blir sikkert mer blogging i kveld eller i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar