Snø er morsomt.

Da var vi her igjen. Jeg føler jeg blogger veldig tidlig i forhold til hva jeg har gjort i det siste, men men. Jeg skal nemlig se på Prison Break med familie. Sesong 2-DVD-thingy-greie. Og jeg tar ikke sjansen på at nettet holder. Det har klikket i hele kveld, og har ødelagt humøret mitt fullstendig.

I dag har jeg faktisk vært aktiv ute i snøen. Jeg stakk bort til Martine, hvor de var i full gang med å lage den sinnsyke snøborgen. Jeg ble med, og vi hadde det kjempegøy i flere timer. "Borgen" ble vel mer et komplisert nett av stier som gikk på kryss og tvers mellom trærne, og noen "hemmelige" rom her og der. Jauda, det går an å leke ute i snøen som tenåringer også. Og da gikk vi inn, fikk vi rundstykker og kakao. Kjempekoselig! (:
Var også trening i dag, gøy som alltid. Selv om jeg egentlig var kjempeslapp og treig. Man blir tydeligvis sånn etter å ha vært ute. Det er alltid morsomt å snakke om hemmelige jente-ting med jentene også. <3 Nysgjerrig nå? Synd for deg. Nå tror du sikkert at det var noe sånn kjempeüberspennde, men det var det egentlig ikke. Haha. (:

Og morgendagen... Den blir morsom, selv om det er mandag. Mikke skal nemlig dynkes så mye som han aldri har vært før, ettersom han dynket meg 5 ganger på fredagen. You just wait, min hevn er kald. Regner med at Martine blir dratt inn i det også, siden hun er så flink til å bli blandet inn i sånt. Frivillig eller ufrivillig. (a)
Men nå er det Prison Break-time. Enjoy your reading. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar