Friidrett, folk og bursdag.

Hvis verden hadde vært perfekt, så hadde jeg klart å holde nyttårsforsettene mine. Men det er den ikke, så da kan vi egentlig glemme dem. Egentlig, men det gjør vi jo selvfølgelig ikke allikevel. Beklager for å ikke ha blogget på hele 4 dager, jeg har igjen hatt hendene fulle. Eller så jeg har ikke giddet, opp til deg hva slags oppfatning du har av meg. (:
Mja, uken har gått til skole, trening, lekser og venner mostly. Vi fikk igjen karakterkortet på fredag, som jeg er veldig fornøyd med. Mwihi. :D
Det har ikke vært så mye trening denne uken, for jeg gjorde et eller annet med ryggen i forrige uke, som ikke var helt godt. Prøvde å ta det litt roligere, men det funket ikke helt det heller. Det blir bedre, sikkert. For et forsøk på å virke positivt innstilt. Just joking, honey.
Jeg har også vært på stevne i dag, som ble veldig vellykket, egentlig. Det ble personlige rekorder både i høyde, kule og 60 meter, de øvelsene jeg i dag deltok i. 1.35 m, som hadde blitt 1.40 m, 9.43 m, og 8.96 s. Det blir bedre og bedre. (:
Det var også veldig mange personlige rekorder blant andre i klubben, som er kjempebra! Folk fra klubben vår er ofte på pallen, som bare beviser at det er barn og ungdom med treningsvilje og pågangsmot her i bygda vår. Mange på pallen, enda flere på trening. Vi har også de fantastiske idlsjelene som står på hver eneste dag og er sammen med oss barna for å gjøre oss bedre i en idrett de selv drev med eller driver med. Jeg tror ikke noen av oss aner hvor mye vi lærer av de eldre. Vel, vi har i hvertfall en fantastisk klubb, med fantastiske mennesker i den! <3

Og i morgen har lillesøster kamp. Det blir sikkert morsomt. Kanskje jeg blir med, jeg vet ikke ennå. Jeg har en tendens til å sove litt for lenge til å få være med... Hehe. Og så blir lillesøster 12 år i morgen! :D Det blir kos. Et år nærmere tenårings-perioden, et år nærmere å ha en unnskyldning for å være drittunge. Neida, selv om vi krangler, så er vi så glade i hverandre atte. <3
Det blir i hvertfall bursdagsfeiring og kake. Det blir digg, jeg gleder meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar