Feriemodus.

Dagene går i surr. Jeg står opp og forventer å se et mørkt, trist og regnfullt landskap, og blir like overraska hver gang jeg ser palmer, sol og steinhus. Dagene går i det samme, stå opp, litt loking på MSN og internett, så ut i den altfor varme solen og bli litt brun. Bading, soling, litt trening nå og da. Det er feriemodus og jeg forventer at det skal ta slutt hvert øyeblikk, og at jeg skal hjem. Men jeg skal ikke hjem før om et år - og det er sykt. Jeg lurer på hva i all verden jeg har gjort denne sommerferien 2009, for jeg kan ikke huske så mye av den. Den har gått så fort, men samtidig så ulidelig sakte. Hele sommerferien er en masse av rot og uryddige minner, som rotter seg sammen i en uløselig floke av to måneder i livet mitt. Jeg har møtt mange mennesker jeg kommer til å huske, og som jeg kommer til å møte igjen. Jeg har blitt bedre kjent med mennesker som har vært en del av hverdagen det siste året, og blitt kjent med helt nye mennesker. Det kommer enda flere nye så fort skolen begynner igjen. Jeg skal snakke med rådgiveren i løpet av de nærmeste dagene, for å velge fag og alt det der. Og jeg gleder meg, klumpen i magen er ikke så stor som den var for et par uker siden.

Jeg lo av meg selv når jeg så dette bildet, for det var en litt for fancy hatt for min smak.
Så ble jeg veldig lei shopping til slutt. Veldig lei.
Er det rart jeg fikk den karakteren jeg fikk i k&h?

3 kommentarer: