"Say that again, will ya?"

Poenget med å ha soverom i tredje etasje? Hver eneste gang et lite rotehode skal finne ting (som selvølgelig ligger på rommet i tredje etasje), skal hun måtte løpe opp og ned tre trapper. Joda, når man løper opp og ned hvert 5. minutt så blir det en del trening ut av det, til slutt. Vi fikk zarges-kassene for noen dager siden, men lat som jeg er, har jeg ikke giddet å pakke den ut før i dag. En zarges-kasse er forresten en gigantisk kasse laget av aluminium, som er overraskende lett. Så lenge den er tom, selvfølgelig. Min var stappet med klær, klær, diverse småting jeg dro med meg fra vikinglandet i nord, og mer klær. Og den sto i garasjen, så jeg løp opp og ned trappene i to timer. Jeg tror mamma syntes litt synd på meg siden hun tilbød seg å hjelpe til. Men hun hadde allerede pakket ut sin egen og hjulpet til med lillesøsters, så hun skulle få slippe herket med å pakke ut enda én til, synes jeg. Vi fikk endelig tilgangskortene til klubben hvor man kan kjøre en spinningsøkt og se på TV samtidig, få manikyr og pedikyr, være på spa, eller spille på en av de 15 tennisbanene (med personlig trener, selvfølgelig), bedrive pilates, ballett eller yoga og mye mer. Selv er jeg mest opptatt av det som passer til mitt eget treningsopplegg fra treneren hjemme i Norge. Og boksingen, for det har jeg alltid hatt lyst til å lære. Men hele greia virker veldig bra, jeg gleder meg veldig til å få satt igang igjen. Kroppen har hatt mer enn nok hvile nå, da jeg føler meg som en slapp ullfisk.
Ellers var jeg på legesenteret for en generell sjekk. Her må man nemlig være klarert før man i det hele tatt får lov til å signe up på skolen eller idretter. Whaaat? Uhm, javel.. Uansett, sjekken gikk greit, de syntes til og med aksenten min var fet da jeg skulle stave på engelsk under synstesten. Z'ene mine er tydeligvis veldig kule, selv om jeg ikke helt er sikker på om det er så positivt. Jeg sto der i hvertfall som en overmoden tomat da kisen ba meg stave det igjen fordi jeg snakket amerikansk så kult. Again: Whaaaaat..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar