Skattejakt.

Det ble Green Day, people! Takktakktakktakk, pappa. Hvertfall har vi skaffet billetter...
Jeg orket rett og slett ikke å ha flere innlegg uten bilder, derfor ble det så mange av dem i dette. Jeg får ikke redigert dem med det programmet jeg vanligvis bruker, og må bruke et annet jeg ikke skjønner bæret av. Derfor er bildene så irriterende store, for jeg får ikke forminsket dem.
Jeg har gått helt ut av tellingen på datoer og ukedager, det gjør jeg alltid i ferier. Men den ene dagen når-det-nå-var, dro hele min familie, nabofamilien og to av sønnens kompiser, ut til en fantastisk strand kalt Clearwater. En tredje familie naboen kjente, eide en leilighet vi kunne oppholde oss i, men mest var vi ute. De hadde en datter på min alder, som turner, slik som jeg gjør (hun var også med på Demi Lovato-konserten). Vi badet i nesten for varmt vann, som var helt herlig sammenlignet med Norges isfrosne, spiste helt fantastisk mat og turnet på stranden når kvelden kom. I mellomtiden hadde gutta boys greid å kødde med batteriet til båten deres, så det var mye latter da de skulle få fikset det. Jeg ble også ledd godt av når jeg gikk på trynet under turnsession'en, og var full av sand og vann over hele meg. Enda har jeg sandkorn i hodebunnen, kjenner jeg. Men det var veldig morsomt, og det ble veldig mange kule bilder som Kaisa tok helt av med under redigeringen. Det var en fantastisk dag, det kan vi alle være enige om, for sure!
I dag har jeg vært på skattejakt, men jeg fant ingen muggen kiste full av gullmynter, juveler og edelstener. Jeg fant ikke engang brygga, for jeg rota meg bort i nabolaget. Men jeg fant mange fine ting å ta bilder av, og som du kan se på, for å få et inntrykk av hvordan det ser ut der jeg nå bor.

Slik ser min mørke grotte ut.
Joda, man har god plass i dobbeltseng, shø.

Clearwater.

Marissa and Kaisa.

Skills, right? :)





Jeg er fullt klar over at jeg er litt i bleikeste laget, btw.

6 kommentarer:

  1. du e flink å ta bilder da :o

    SvarSlett
  2. herriguuud! så fint det er der! :-0 jeg dør. -.- rommet ditt var så fint da ^^ :-D miss you :-| <3

    SvarSlett
  3. H: Ghee, thanks :)
    C: Ja, det er veldig fint her. Savner deg også. <3

    SvarSlett
  4. bra bilder! hvilket program bruker du? :)

    SvarSlett
  5. Takk!
    Jeg småredigerer bildene(fremhever farger, skarphet, kan til tider legge på et ekstra layer med diverse duppedidder jeg føler passer inn) med Corel Paint Shop Pro Photo X2.

    SvarSlett
  6. Lindas fotografias!
    Também adoramos!

    SvarSlett