Jeg lover.

Full fest kommende inn fra østre kant og latterbølger treffende inn fra nordre side, med sjanser for ekstremt mye morsomt gjennom hele kvelden. Middag med gode venner og familie ender opp i mye bra. Som det at jeg har fått pappa til å love meg en dødskul hatt, og mamma har lovet meg enda en tur på shopping. Vi har sett film, grillet, spist godteri og kost oss. Jeg har spist altfor mye, og nå har jeg vel egentlig passert grensa for å være søvnzombie for lenge sia. MEN, jeg kommer med løfter og gode nyheter her! Min far har rensket PCen min, og den går tusen ganger fortere. Men da har bildeprogrammet mitt forsvunnet, så jeg må finne det igjen. Mr. Alt-mulig-mann fikser det sikkert i morgen, så da blir det bilder for alle megapixlene. Eller noe slikt, jeg er ikke helt sikker på hvor morsom jeg er midt på natten. Mamma maser og jeg er egentlig beyond trøtt, så jeg runder av med at i morgen! I morgen blir det endelig noen nye bilder, så sant jeg finner et eller annet å ha fotografert. Haha. God natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar