Frøken Tilsynelatende-Populær?

Jeg må egentlig bare beklage ovenfor dere 15 stk som prøvde å få tak i meg Gud-vet-når-på-døgnet-det-var. Jeg må beklage ovenfor dere som lurte på hvor mye klokka egentlig var, og hvorfor alle dager jeg var våken. For det var jeg ikke, jeg hadde bare glemt å logge av MSN og Youtube var fremdeles oppe med Sum 41's Over My Head som fremdeles sto på pause på 2:10.
Jeg slenger med bildene jeg endelig har overført, før jeg hopper i bassenget. Første forsøk ble nemlig avbrutt av et skikkelig uvær.


Denne boka burde du lese, jeg slukte mursteinen på 3 dager i hvertfall.
Avstemming: Briller. Ja eller nei til å sette på Kaisas nese? Nei, jeg trenger ikke briller forresten. Jeg ser som en ørn. (h)

1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig kommentar:)
    Jeg er ikke såå fan av de brillene, men du kledde dem iallefall :)

    SvarSlett