Jeg vil, jeg vil, jeg vil!

Kan'ke noen forklare meg hvordan jeg lager sånne "tilleggssider" til bloggen? Det er mulig, sant? Joda, det er det, alt er jo mulig. Sånne ekstra-sider, "kontakt", "mer informasjon", "flere videoer" eller what so ever de navngir sidene sine. Poenget er at jeg er halvveis, men står fast. Så hvis det er noen som har litt mer peil enn meg der ute, skrik ut, okay? Bloggen min er en av de tingene jeg er stolt av, og jeg vil gjerne utvide den litt. Gjøre den litt mer proff (ønsketenkning, ofc), på en måte. Greit nok at selve innholdet i innleggene er hovedpoenget, men allikevel. Det er litt mer interessant hvis man har flere knapper å trykke på, ikkesant?

Mens vi først er inne på det, så er det flere ting jeg vil:
  • Jeg vil ha et bra kamera. Speilrefleks eller noe lignende, noe som har bedre standard enn et mobilkamera. Har funka fett hittil, men det begynner nesten å bli pinlig å legge ut bilder av så dårlig kvalitet.
  • Jeg vil at alle disse ideene mine skal realiseres. Så mange gode ideer for bilder og temaer for blogginnlegg farer rundt i hodet, men sitter liksom fast inni der. Jeg tror K&H-læreren hadde vært stolt av meg, hadde hun fått et innblikk i hodet mitt.
  • Jeg vil på magisk vis få det utseendet på bloggen jeg ønsker meg. Enda er jeg ikke helt happy med layouten, eller så er det bare jeg som har gått lei av den allerede.
  • Jeg vil hoppe i fallskjerm og gjøre alle disse syke tingene jeg så lenge har drømt om. Om det er fordi jeg har sykelig lyst eller om det er fordi jeg vil sjekke om det fremdeles er folk der ute som blir bekymra for meg, er opp til deg.
  • Jeg vil inn på skolelaget. Jeg trenger et sted å trene friidrett. Og turn, det hadde også vært fint.
  • Jeg vil at PCen skal bli 100 gir raskere. Treigere PC tviler jeg på finnes...
  • Jeg vil at alt skal fikse seg. Ønsketenkning igjen - men knuter på tråden er det verste jeg vet.
  • Jeg vil skru av TV'en som står på et sted i huset. Makan til hjernevasking via reklamer og programmer har jeg seriøst aldri sett.
  • Jeg vil kjøre rewind. Jeg skal aldri styrte så mye brus som jeg har gjort. Mye sukker + trøtt sjel = hyperhet og energi mikset med syk trøtthet. For å være helt ærlig er jeg egentlig drittlei brus nå, men vannet her smaker bæsj og flaskevann smaker enda verre, så jeg må holde meg til brus allikevel.
  • Jeg vil bli kvitt denne hodepinen, og da er det bare én ting å gjøre: Skru av denne boksen stappet med treig teknologi og heller hoppe i boksen stappet med myke puter og dyner, og sove bort plagene i stedet.
God natt.

Føler at jeg passerte "legally blond" for lenge sia her...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar