Bergenser på heltid.

Klokken er vel altfor sent, og jeg har fremdeles sovetryne på. Selv om vi kom hjem rundt klokken 02.00 i natt og har hatt i minste laget med søvn (vel, egentlig ikke, men det er en hemmelighet), så var det kjempekoselig å være hos tante og kusine og fetter. Onkel, onkel, tante og pappa var på konsert med The Boss, som hadde vært helt rått, fortalte de. Vi som var igjen hjemme fikk så mye digg mat at jeg har gått opp minst to tonn. Vi spiste og drakk pizza, vafler, smoothie, brus, chips, sjokolade og jordbær, og vi så på Madagaskar 2 som var ekstremt søt og morsom. Vi lå i hammocken og snakket om alt fra kusines for store sokker til USA, og tok masse bilder. Vi gikk tur med deres søte hund, og møtte på en skummel katt som klikket fullstendig. Nå gleder vi oss alle sammen til helgen etter førstkommende helg, for da går turen til Voss og farmors bursdagsfeiring. Jeg gleder meg i hvertfall til å se igjen de nydelige folkene i familien. :D
I U





Siden jeg har hatt fri disse to dagene, har jeg vært så heldig å gå glipp av både RLE-, naturfag- og franskprøve som jeg sikkert må ta igjen. Nynorskprøve også, men nå er jeg jo bergenser på heltid, så det blir ikke noe problem.
Nå skal jeg snart til flyplassen og komme hjem til dere hjemme på østlandet, søtinger! Så hvis det er noen som har lyst til å komme på Gardermoen for å møte meg, så hadde det vært hyggel.. Nei, vi tar nok ingen Rybak-style.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar