På skolen er det alltid kult.

Siden jeg hadde lite å gjøre i dag, endte jeg opp på skolen hvor de har en sommerleir med mange aktiviteter for barn, og stort sett er det eldre barn som er ledere. Selv var jeg der en gang for lenge siden, og det var egentlig moro. Jeg har lyst til å være sånn leder der når jeg blir gammel nok. Eller, om to år da, når jeg er tilbake igjen. Egentlig skulle jeg bare ned for å se hva som skjedde og si hei til folk, men endte opp med å være der i to-tre timer. Jeg endte opp rimelig dynket også. Snarere dryppende våt (bokstavelig talt). Vet ikke helt hvem som var mest barnslige, de små eller de eldre barna. Slemme kompiser. Men så var de snille barna så søte at de hadde hundretusen drikkeflasker å dynke med også. La oss bare si at dynkinga gikk begge veier til slutt. Men morsomt er det hver gang.
Jeg gikk hjem sammen med A og J, noen folk fra skolen. Det er like kult hver gang folk tar meg for å være eldre enn hva jeg er. Hahaha. Selv om jeg har lyst til å tjene egne penger ved å være leder der, så var det litt avskrekkende å høre historier om stakkars folk som har mareritt om barn som kravler på dem. Den tid, den sorg? Veit ikke helt, jeg. Koselig var det at de små barna krevde at drittungen kom ned i morgen uansett. 10hi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar