Right before falling asleep.

Fingrene vil egentlig ikke skrive, og hele kroppen er egentlig klar for å sove. Det var siste dag på Holm i dag, og for første gang hadde vi kjempegod tid, siden det ble masse forsinkelser så MMs far kjørte oss halvveis opp. Ironisk at det var siste gang vi greide å kommet tidsnok?
Klokken 9 var det til tannlegen, med null hull! Så var det tilbake på Holm å ha k&h fremføring som gikk rett i dass og videre den retningen, men men. 2 uker, and then I'm gone, så jeg bryr meg egentlig ikke. Så var det å finne på et riff eller hva det nå heter til musikken før jeg ble henta og vi stresset til Gardermoen for å rekke flyet til Bergen. Egentlig gikk ikke det før i seks tiden, så vi var stucked på flyplassen i fire timer. Funket fett for meg, som sovnet i to av dem. Flyplasstoler er ikke det behageligste i verden å sove på, forresten. Kanskje en feit madrass, dyne og pute hadde gjort susen. Og nå sitter jeg her i besteforeldrenes stue og er kjempetrøtt. Musikk, bilder og søte ord fra søte folk har holdt meg opptatt hele kvelden. <3
Og nå er det like før jeg sovner oppå PCen, som sikkert ikke er noe mer behagelig enn de stolene, så jeg skal heller stupe ned i den litt mer behagelige sengen.

Sleep tight.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar