De siste dagenes events.

Jeg har...

...vært enebarn i to dager og ut resten av uka, for lillesøster og resten av de folka der er på leirskole. FULL FEST! (Kødda...)

... tatt bilder av den 7 kilos tunge drapsmaskinen av en lat hund jeg er den heldige eier av.

... tatt bilder av mammas solbriller.


... vært en føkkings outsider. Neida, jeg har ikke det. :)

Ellers har jeg hatt en engelsk fremføring som gikk to hell and back, hatt en av de lateste gymtimene ever, fått is på skolen, blitt skremt av noen murvegger av noen 10. klassinger bare fordi jeg aldri følger helt med på hvor jeg går, og knust de andre 8. klassingene sammen med min egen klasse i skolens årlige stafett. Nå nevner vi ingenting om at vi ble knust av 9. og 10. klasse, slik at du kan tro at min klasse er noen sinnsyke sprintere. Så har jeg vært på stevne, som gikk bra, tror jeg. I skrivende øyeblikk husker jeg ikke en gang hva jeg deltok i, bortsett fra at det var stav. Som det ble pers i, men husk: Dytt vekk staven, ikke la den falle ned og rive ned lista når du selv er over. Det er jævlig irriterende i lengden, spesielt når du gjør det 4 ganger. Jeg har blitt solbrent fordi jeg ikke fant noen solkrem hjemme, men nå har det gått over til brunt. Nå har jeg skiller etter konkurransedrakt-greia, og de skillene er stygge. Må få fikset det. Positivt med utendørssesong i friidrett er at når det er fint vær slår du to fluer i én smekk: Du blir brun, og du er i aktivitet. Negativt: Myggen elsker tydeligvis mitt blod, og jeg reagerer litt på det, hvilket betyr XXL myggstikk som klør ekstraekstra mye, og ekstra mange arr etter å ha klødd meg til blods. Herlig!
Siden jeg nå en gang er enebarn resten av uka og mamma er bortreist, så skal jeg sjekke om det sosiale livet mitt ennå puster. Noen som joiner å stikke ut og finne på tradisjonelle fjortiss-greier eller hva vi nå pleier å gjære?

1 kommentar:

  1. dere 'knuste' oss ikke. bare sånn litt (a) kristian var bare noen meter bak xD og det er fordi jeg kom sist i mål -.- neida. dere var flinke ^^

    SvarSlett