Tryllekunster.

Herlige loke-dager på kunstgresset er rett og slett helt herlig. Det eneste skole-fornuftige vi gjorde på skolen i dag var en og en halv time med norsk, å lage reklame for et produkt. Egentlig var jeg ferdig i går, så jeg brukte 20 min på en siste finish, og etter det satt jeg resten av timen og gjorde ikkeno. Vi hadde siste naturfagtime med en av verdens kuleste lærere, som overrasket med å ta oss ut i den fine solen og tryllet frem både lollipops og pin-ups. Senere hadde vi gym, hvor vi kunne gjøre hva vi ville. Siste time hadde vi såkalt "utetime" som hver klasse har rett til en gang i året eller noe slikt. Deilig å halvsove på diverse søte folks mage er det uansett. Nå skal jeg begynne å fikse meg, som det heter på fjortisspråket, for jeg skal nemlig i Ds fjortissbursdag. Gratulerer med dagen som var. :D


Ds t-skjorte var seriøst så kul.

Syk sideflip av syk dude. Legg merke til hvor chill Eirik er til venstre i bildet, mens de to guttene fra 10. er litt mer skeptisk.





Jeg var på senteret med pappa fordi han skulle ha en ny taklampe og jeg skulle ha svarte tights. Tror du dama på Lampehuset så rart på meg når jeg tok bilder av utstillingslampene hennes ell?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar