Hvorfor videoblogger ikke funker.

... Det går rett og slett ikke. Tro meg. Hvertfall ikke når Kaisa og MK er i hovedrollene. Den søte MK var altså hos meg i dag, stort sett hele dagen. Ingrediensene for dagen var sol, varme, latter, latter, latter, mer varme, latter, snakking, mer latter og fotografering. MK og lillesøster lekte topmodel med meg, og jeg synes virkelig synd på de stakkarene som faktisk melder seg på. Jeg synes ihvertfall lillesøster og MK var rimelig brutale, og begynner da å lure på hvordan de ordentlige folkene er. "Slapp av i foten. Nei, den andre foten. Rett i ryggen, slapp av i nakken. Vri hodet litt. Ikke så mye. Høyre skulder litt mot meg, venstre litt ned. JEG KAN VIRKELIG IKKE JOBBE MED DETTE!" Dagens idealer er syke, presset merkes selv på undertegnende som ellers ikke tar slike ting så tungt. Egentlig virker alt overdrevent positivt, er det virkelig så gøy å gå rundt i for små kjoler, for små sko, stresse med make-up og hår, alltid seriøse, alltid telle kalorier? Men litt gøy å dagdrømme er det allikevel. Ekstremsportveko slutter i morgen/etterpå. Det er noe av det sykeste som er funnet opp. Med de sykeste menneskene, sykeste triksene og sykeste to-do-things. Jeg har virkelig lyst til å reise bort og se en gang til, som jeg gjorde for mange år siden.









Se, så sunn middagen begynte!


Så skeia det helt ut til dessert. Må begynne å trene igjen.
NÅ!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar