Kjøttetende planter i hagen.

Jeg var på stevne i dag, og skal på samme sted i morgen. Jeg kan ikke si at det gikk til pieces, for det gjorde egentlig ikke det. Men jeg hadde definitivt ikke dagen i dag. Sparer den til i morgen, satser vi på. Da er det 200 meter og spyd, tror jeg (burde virkelig finne ut det). Wish me luck.
Egentlig er det stevnet dagen har gått til, men jeg har snakket litt (les: mye) om musikk med E, og plaget livet av familien min med bråkemusikk. Jeg har faktisk roet meg litt, men så har vi jo kjære venner som påvirker igjen. Jeg har også loket med redigering av de bildene fra Teknisk Museum publisert i innlegget under. Jeg elsker mobilen min, til tross for at den kan finne på å henge seg opp i 3 minutter. Den lever sitt eget liv. Men allikevel, så er jeg glad i den, og kameraet er det jeg elsker mest med den. Det var mamma og pappa som bestemte at jeg skulle ha den, for jeg hadde ikke bestemt meg for noen ny mobil ennå, den gangen i august eller når det var. Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med den, selv om den henger seg plagsomt lenge.


Kannibaler er litt søte, selv om det virker som om de skal spise meg opp noen ganger.
(Kannibaler er lillesøster og hennes gang, btw.)

Men uansett hvor søte de er, så er jeg fremdeles mer skillsa, sant?

Okei da, så har jeg ingen kjøttetende planter i hagen. Men det ser litt sånn ut, sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar