Stay in touch.

Det gikk bedre enn forventet, jeg gråt ikke mer enn akkurat nok til at hele skolen så det. Men det gikk bedre enn forventet. Det kjennes ut som om jeg var på skolen i flere timer, selv om det bare var 90 minutter. Det kjennes bittersøtt ut, på en måte. Jeg har ferie, jeg har fri, jeg trenger ikke tenke på ukedager eller klokkeslett eller stress på mange uker. Det blir mye nytt og skummelt, men det blir gøy. Jeg skal til en annen verden, føler jeg, jeg gleder meg. Men jeg får ikke se igjen folket på ett år, og jeg kjenner jeg savner diverse ting allerede nå.

Jeg kommer til å savne denne tingen, som har vært min bestevenn siden 4. klasse. Hvordan jeg skal overleve uten min daglige dose av MKs gale påfunn, vet jeg ikke.

Jeg kommer til å savne alle folka, MK, Nikko, Mikke, Dag, Marius, Martine, Camilla, Daniel, Eirik, Cam og Len, og alle de folkene som fortjener å ramses opp (men da blir jeg sittende her de neste 6 månedene). Jeg kommer til og med til å savne de som ellers irriterer livet av meg, men som jeg allikevel har blitt glad i. Jeg kommer til å savne å ligge ute på kunstgresset med dere, og hvordan dere alltid får meg i bedre humør. <3

4 kommentarer:

  1. > kommer til å savne deg Kaisa :-| blir kjipt å ikke ha deg på trening og stevner, og skolen da.. men det er jo heldigvis bare et år. (-: <3

    SvarSlett
  2. Kommer til å savne deg også, C. <3
    Heldigvis er det bare ett år, ja.

    SvarSlett
  3. stjerna til Cam <3
    et år er ingenting, men et år uten kaisa er noe annet "/ aldri glem oss, og kom tilbake som den samme, fantastiske jenta som du er, okei? ^^
    masse hjerter<3

    SvarSlett
  4. Stjerna til hele Norge <3
    Kan ikke glemme dere for alt i verden, og jeg skal komme tilbake sånn som jeg alltid har vært. As long as you stay the same, sant? <3

    SvarSlett