Pink is the new black.

... Bokstavelig talt. Dette snapshotet ble tatt et eller annet sted i et eller annet lyskryss på vei hjem fra Oslo.

Det er så varmt og så lyst at det nesten er vanskelig å sove. Kidding, jeg presterte jo å sovne midt i solsteiken, og bli solbrent. Bare det er en prestasjon i seg selv, men jeg kan skryte på meg å sovne mens MK var hos meg, og de som kjenner henne vet at det er kind of vanskelig å gjøre. Ikke hvis du gir henne en bunke Death Notes å lese i da, men det sier vi ikkenoe om.
Jeg satt og fulgte halvveis med på Into the Wild som en eller annen i familien skrudde på. Den var egentlig veldig fascinerende, den lille biten jeg fikk med meg. Det var helt ekstreme naturscener som var filmet, som undertegnende bare drømmer om å kunne fotografere i. Selv må jeg nøye meg med næromgivelsene, siden jeg ikke er noen proff og ikke har tenkt til å leve av fotografering. Men jeg prøver, sant?



Tror lillesøster fikk de 5 minuttene med chilling i hengekøya før jeg tok brillene hennes igjen...

Hihi, å være eldst har sine fordeler.

Dette er hva hunden min bruker dagene til. Ikke så veldig forskjellig fra hva jeg gjør. Kult, hæ?

Nå skal definitivt denne overtrøtte ungen legge seg, til tross for sikkert tømt kontantkort på fine folk, grimaser fra den musikkgale kompisen og mye latter. Natta, people. Eller god morgen, avhengig av hvilken grad du definerer deg som morgenfugl eller ei. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar