4 down, 3 left.


Story Of The Year - Wake Up.

Biologi semestereksamen var så overraskende enkel at jeg er livredd for at jeg faila hele greia, og fransken var så midt på treet at jeg er redd for å faile den også. Men det var helt OK å bare være på skolen i 4 timer - ulempen var å måtte holde kjeft 95% av tiden. Det var deilig å komme hjem midt på dagen og ligge langflat på sofaen resten av dagen. Teoretisk sett burde jeg vel ha brukt dagen til å lese til de resterende eksamenene, men hadde liksom ikke helt energien til det. Neida, pappa, selvfølgelig har jeg lest. Litt ihvertfall. Jeg har aldri helt sett poenget med å bruke de siste to dagene på råpugging før kjempestore prøver, siden man rent hypotetisk skal kunne stoffet fra før av. Og hvis man kan stoffet til en hvis grad, hva er da poenget med denne paniske råpugginga?
Siden lesertallet har synket betraktelig føler jeg meg nesten forpliktet til å be om unnskyldning for dårlig blogging. Nesten. Egentlig har lesere aldri vært høyeste prioritet, men dere betyr da litt. Littegranne. :)
Det kommer innlegg med mening etterhvert, så fort denne uka er over. 4 down, 3 left.



Gudene må vite hva jeg har skrapet opp knokene på. Men hey, fin pute, da!

2 kommentarer:

  1. Veldig bra. Det viktigste med skolen er å lære noe som blir i huet ditt, slik at det gjør noe med livet ditt. Jeg tror du har knekt den koden.

    SvarSlett
  2. Tror det er hovedpoenget med å bruke så mange år på skole og utdanning, ja. (:

    SvarSlett