Chillehelg.

Det var 0 grader i dag, og det var is i fontenen. Det så egentlig veldig pent ut selv om det var ganske så kaldt, og det blåste gjennom tre jakker. Men jeg klager egentlig ikke, siden det er -30 grader hjemme - og jeg må få si at jeg synes synd på dere - og jeg lurer på hvordan jeg skal overleve å dra fra floridasommer til norsk høst og vinter. I stedet gleder jeg meg til neste helg: for da er det langhelg, da er jeg ferdig med alle eksamener og det skal bli 20 varmegrader. Jeg skal chille helt, og ikke tenke på skole i det hele tatt. Jeg har vært sliten de to siste ukene, og hostet litt og slikt. Ikke vært helt på topp, men jeg overlever som alltids.
Denne helgen har jeg sett mye film, jeg har sett sjøkuer og rokker på 1.50 meter pluss pluss, drukket varm sjokolade med marshmallows, og lest litt til prøvene. Jeg har til og med bowlet sammen med noen andre norske som bor her, som egentlig var dritmorro, selv om jeg failet litt. Jeg tror ikke bowling er talentet mitt, for å være helt ærlig. Nå er det like før jeg stuper helt, som sagt: Har ikke vært helt på topp i det siste. Blir digg å bli ferdig med denne uka, rett og slett.




GRATULERER MED DAGEN, METALMUSIKKFREAKEN MIN!!! Femten år for søren. Jeg føler meg kjempeliten, hæhæ. Jeg vet ikke helt hvilke tidssone vi snakker om at the moment, men nå har jeg ihvertfall sagt det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar