Coming to tea?

// internett.
I dag lærte jeg mye i et tidsrom på fem minutter. Jeg lærte mye om en relativt fremmed person hvis jeg har utvekslet 4 ord med på et halvt år, og ikke minst om meg selv. Jeg lærte at få ord og tydelig kroppspråk har stor slagkraft - konsekvent, relativt kjølig og ikke minst: poenget er lett å forstå. Så nei, jeg tror ikke egentlig vedkommende noen gang kommer til å prøve seg på den approachen én gang til. Men er vedkommende faktisk dum nok til å prøve seg enda en gang, da er det ikke bare verbal avvisning vedkommende får. Jeg tror jeg skal slutte å undervurdere kraften i antonymet til "Ja", "Nei".

1 kommentar:

  1. Happy b-day !
    Kaisa, nå kan du offisielt bytte ut '14 år gammel idrettsnørd' med '15 år gammel idrettsnørd' ! he he , føler at jeg spammer deg med gratulasjoner :3

    SvarSlett