Prepare for combat.

Tror det er på tide å rote frem piggskoa igjen. Og fy søren, så deilig det er. Jeg vet ikke helt hva som skjer eller ikke skjer, for hele greia er litt for uorganisert, og jeg fikk egentlig ikke et klart "Ja, du er med," eller "Nei, du er ute". Egentlig fikk jeg ikke noe respons på akkurat dét i det hele tatt, og det plager meg veldig, men treninga var bra for min del og jeg har litt lyst til å tro at trenerene var fornøyde. Jeg håper da det, tatt i betraktning at jeg løp til jeg brakk meg. Om det er en miks av altfor dårlig form og altfor lite næring må vel også legges til, men faen heller, jeg ga det jeg hadde og det holdt til et tempo som var over gjennomsnittets. Det var bare sprint i dag siden treneren vil vente med andre øvelser enn løpsøvelsene, og innsatsen i dag var vel halvparten av hva den er på treninga hjemme. Sprinten til seniorenes guttelag derimot, er imponerende. Treneren ville vente til neste uke med å ta tider og måle resultater, så får vi se. Nå er det ihvertfall tilbake til den gamle livsstilen, jeg skal aldri gå så lenge uten å trene, ikke før jeg blir så gammel at jeg må ha hjelp til å komme ut av senga. Jeg tror dette bli bra - jeg får ihvertfall muligens et sted å trene.
I andre nyheter har jeg jaggu funnet ut at det virkelig ikke er verdt å drasse på minst femten til tjue kilo bøker frem og tilbake hver dag, og endelig etter seks måneder har jeg jaggu begynt å bruke skapet på skolen. Gratulerer Kaisa, du er herved klodens dummeste og teiteste person.


Endelig bytte ut tøyskoa med piggene (!!!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar