Elsk meg i morgen.


Three Days Grace - Last To Know.

... For i dag har jeg ingenting å si. Bortsett fra at det er lurt å være stille noen ganger, og høre på hva andre sier. Om det så skulle være i en samtale, i et brev eller i dette tilfellet, en sang. Man lærer en hel del av det.


Hei, det er skole i morgen. Nå venter noen helstressa dager med repetisjon før semestereksamnene. Den som gjetter hvor mye jeg gruer meg er flink. Heldigvis teller det i praksis ikke for noe annet enn min egen verdighet og selvfølelse.
Hvilket teller en hel del for undertegnende.

2 kommentarer:

  1. wey! skole -.- stilig bilde!

    SvarSlett
  2. Det er rart hvordan du klarer å formulere at du ikke har noe å si på en så ..( lete etter riktig ord .. fail.) fin måte. Man kan lære av å høre på hva du sier, lese hva du skriver. Du er smart, og reflektert. I like it.

    SvarSlett